1.a dagen efter sem

Jaha, då satt man här hemma helt själv... Men det är skönt ska jag säga:)
Jonas fick en impuls och åkte t Vännäs och köper en badtunna. Pojkarna är hos mamma och pappa. Jag ska jobba dag imorgon så då fick dom sova där:)

Det gick bra och jobba idag, har lite mer och göra på jobbet nu och det känns bra. Även fast det är skönt att vara ledig är det skönt att komma in i rutinerna igen:)

Va nyss ute och sprang, gick en sväng. Det är som en drog när man kommit igång att röra på sig, men en bra drog i lagom dos;) känner att jag mår så mkt bättre och orkar mkt mkt mer!
 Mera träning:)

Nu ska jag kissa hunden och krypa ner i sängen och läsa Män som hatar kvinnor.

C YA

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0