Nytt år nya tag...

God fortsättning! Hoppas nyårsafton va bra. Jag själv hade turen att jobba kväll.... Ja Jonas med, så våra små monster va hos mormor och morfar även gammelmormor och gammelmorfar var där och firade in det nya året. Vi stannade dock inte kvar till tolvslaget utan åkte hem för att hinna få lite sömn...
Det visade sig att våra barn inte tycker om raketer och smällare! Jag själv tycker inte heller om smällare....men raketer kan vara fina att titta på men inte nödvändigt! Tillslut hade Jonas nattat båda och jag plockat undan lite, vi åt mat som mamma skickat med oss. Potatisgratäng och kött så lite gott fick vi på nyårsafton iaf:)
Orkade verkligen inte vara upp till tolvslaget, men kollade på tv när Jan Malmsjö ringde in det nya året:) hörde fyrverkerierna vissa väldigt nära:P Shakira är inte skotträdd iaf hon låg och sov:D

Sen drog jag vinstlotten och jobba dag idag:( men det gick bra att komma upp.... Trots allt kunde detta år börjat bättre...Ett sms jag fick hade jag klarat mig väldigt bra utan och sen det värsta....RIX FM har slutats sända i Örebro:(:( istället är den rock klassics....kan oxå klara mig utan...

I år har jag bestämt mig för att lyssna på vad andra säger om folk...blev så sårad i somras som var pga att jag ville bilda mig en egen uppfattning!
Sen kommer jag umgås med folk som gör mig glad och lycklig min familj först och främst sen har jag riktiga vänner som finns där och ställer upp! Tack för att ni finns....

Ja, jag är trött på folk som tycker så synd om sig själva egoister går runt i en egen värld som dom själva byggt upp där bara dom finns... Det är bara ni som kan ta er ur er situation ingen annan! Lycka till säger jag till er hoppas 2009 kommer med mera självkänsla och självförtroende!

Sen ska jag försöka blogga mer:) har ju börjat detta år bra:P

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0