Allt på en gång:)

Ibland händer inget och sen kommer allt..

Sitter på jobbet och planerar in massagen, det är lite knivigt att få ihop det men det går:)
Ska bli kul och se om det uppskattas av mina jobbarkompisar oxå....
Ska snart ha Apt började 11.30 och slutar 16.00 idag.
Igår va jag och Jonas på ett möte i Örebro som jag hoppas kommer ge ngt:)
Idag var jag med Jonathan upp till Linde och gjorde ett allergitest, han var såååå duktig. Det visade inget så det är bara att gå vidare... Var och hälsade på Anders, Malin och Anni på akuten och innan vi åkte hem var vi till ambulansen och hälsade på.
Jonathan fick sitta och trycka på lite knappar:) Fick även en reflex med en ambulans på:)
vi  var förbi Frosth innan vi åkte till dagis med Jonathan och jag till jobbet:) 
Ikväll ska jag med Jonas och ett gäng och basta det ska bli så skönt...har lite träningsvärk efter boxningen igår. Men va kul det är eller hur Emmy:P
Imorgon är det ledig dag...Men det är tandläkarbesök och ansiktsbehandlingar:)
Kommer nog ett inlägg imorgon oxå:)

Sköt om er! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0