Ny vecka

Tycker veckorna springer iväg! Men det är härligt för då är snart våren och sommaren här:)

Nu är vi så gott som friska iaf:) Så nu är det dagis och jobb som vanligt. Idag är jag ledig och det är så skönt:D Har varit ledig fredag, lördag och söndag med.

Förra helgen va jag och pojkarna in till Örebro och köpte nya fiskar, det blev två hajar:) Så nu är det full fart i akvariet, kul för Tiger att ha ngt att kolla på:)

Annars flyter det på, vi har ju fått vinter:) har fått en backe upplogad här hemma vid gärdet så vi åker för fullt. Passade ju jättebra för denna vecka är det sportlov och då är det väl mkt barn i pulkabacken.

I helgen va Jonas, jag och Futte till Marieberg, Jonas och jag skulle ha kläder till begravningen på onsdag:( sen hittade jag lite mer:P
Träffade Petra och Anders och åt tillsammans med dom va trevligt alltid lika kul att ses.
Se på em va vi ute och åkte bob och pulka i backen. Jonas åkte och handlade vi 17.40, fick larm när han va på Ica och ringde hem för att jag skulle åka ner och betala varorna och ta med dom hem för han hann inte med det. Jag ringde svärmor och hon kom in. När jag kom ner till Ica kom en personal och berättade att en redan betalat våra varor och tagit med dom hem till oss:) Så jag åkte hem igen och i hallen stog Ria! Jättesnällt av henne för hon visste inte att jag skulle komma ner så hon tyckte synd om oss på lördagkvällen och att Ica stänger 18.... men allt löste sig och vi fick en mysig alla hjärtans dag:)
Igår va vi ute hela dagen det va så fint väder! Vi åkte i våran backe och grannarna kom ut och stog och pratade en stund. Jonas tvättade båda bilarna:) jag och pojkarna gjorde Kladdkaka*mums* vi åt pizza igår kväll. Sen blev det Beck i sängen men jag somnade ifrån:)

Vad som händer idag vet jag inte skönt att inte ha ngt planerat! Det jag ska göra är att måla överskåpen till våra sovrumsgarderober, dom nedre är målade och på plats:) Blev så fint, nu ska det bara dit speglar!

Hoppas ni får en underbar vecka!

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0