SNÖ!!

Nu är det äntligen vinter!!:) Hoppas det kommer lite kyla så det får ligga kvar...

Lämnade pojkarna på dagis imorse, vi gick dit. Snöbollskrig blev det killarna mot mig!
Fortsatte mot brandstationen där jag tränade en timme, så skönt! Lite tråkigt att träna sj men va gör man inte!
Duschade åt frukost och kollade tv, vet inte sen när jag gjorde det?! (Ja på dagen alltså) en vända ner i tvättstugan, skönt med torktumlare...tråkigt att man måste vika tvätten i vilket fall! Sen förberedde jag maten tills matmonsterna skulle komma hem:D Tog med mig Kira och hon älskar oxå snö! Pojkarna hade pysslat på dagis och vi fick med oss två fina ljuslyktor hem:) Kira tyckte snöbollskrig va superkul! Sen några rullningar i snön innan vi kom hem. Fick i oss mat och ut i snön igen:D ja jag skottade trottoaren... grabbarna skulle bygga hopp till deras bobbar;) men dom tröttnade snart. Snöbollskrig mot farmor va skoj!

Jonas vaknade skapligt och efter han ätit och skottat åkte vi till Marieberg, ett stopp på MC sen blev det Stadium Outlet, Stadium och Intersport. Nu har grabbarna nya vinterkängor;) man blir lika överraskad varje år...

Nu sover pojkarna sen ett tag tillbaka, Jonas kämpar på med sitt nattjobb och jag ska förbarma mig över alla lakan i tvättstugan...

På återseende!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0