På´t igen

Ja det va längesen jag bloggade...tappade lusten någonstans. Men nu gör jag ett nytt försök

Har en 5-åring här hemma nu:) tänk att det går så fort! ojoj:) Tiden försvinner någonstans tror jag vart vet jag inte...nån som har ett tips? Snart börjar han skolan och då är han ju "stor" känns så viktigt att ta vara på tiden man har med dom!

På jobbet finns det att göra, har varit riktigt tufft ett tag. har jobbat helgen det har gått jättebra men sååå skönt att vara ledig till torsdag kväll;) Har varit iväg på verksamhetsplanering på Loka brunn och det va jättebra. Fick gjort det vi skulle. Tyvärr fick en arbetskamrat så ont så hennes man kom och hämtade henne på torsdagskvällen! Så underbart med personer som ställer upp! Måste ju säga det samma om arbetskamraterna som fanns med och stöttade henne.

I lördags va vi till Linde på fest på hotellet, så kul hade vi! det va Lindesbergsräddningstjänst som ville tacka alla brandmän med fruar för att vi ställt upp...Jo ni läste rätt ala fruar fick en röd fin ros som tack! Det är ju ändå vi som ser till att allt fungerar så att dom kan ha sina jourer som dom ska:) Vi festade på tills det va dax att åka hem! Tack alla ni som va med och Frövi som höll igång festen;)

sen förstår jag mig inte på folk.... vet inte vad jag ska säga men så är det bara!

Idag har det börjat snöa och det är sååå härligt  tycker jag och barnen (inte Jonas). Så imorgon skulle jag tro att det är en ute dag i snön som gäller för pojkarna och mig. så Jonas får sova eftersom han jobbat natt:)

Nu måste jag lägga mig... dagis imorgon jag passar nog på att träna då!

Sov gott alla ni!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0