vardag

Det känns att vardagen kommit kapp:( har jag verkligen haft semester? Ja det har jag kanske men det känns så avlägset! Unnar er som har semester nu:) Njut Njut Njut!

Igår va pojkarna på dagis och Alexander har flyttat upp till "stor"avdelning, han är ju stor kille nu;) De hade gått så bra och fick höra positiva saker ang Jonathan oxå det glädjer mig oerhört :D Dom hade haft en kanonbra förmiddag. Jonas sov eftersom han jobbat natt. jag passade på att springa en runda, härligt väder för det!
Vi åt när Jonas vaknat och sen åkte han till jobbet, jag, Jonathan och Alexander styrde kosan mot Linde. Fick en kanon bra vägbeskrivning av Malin så vi hittade dit:) Hann hälsa på Morgan innan han och Nova for vidare mot nya äventyr;)
Det bjöds på kladdkaka*mums* glass och rån, tack Malin det behövde vi;) Pojkarna lekte och busade vi gosade med Zaurak, varnade Malin att Jonas kommer säkert försöka smuggla med sig honom hem nästa gång han blir med;)
Vi satt och pratade skit och mös:) Tack Malin och Zaurak för en jättemysig em! Kommer så snart det passar!

Idag har pojkarna varit på dagis igen:) Jag, Jonas och Kira gick en promenad på runt 1 timme så skönt, men myggorna älskar Jonas;) hem och duschade för att sen hämta barnen, vi åt på Nillas sen åkte Jonas till jobbet. Vi andra ska njuta av solen en stund, sen åker vi till mamma och pappa. Barnen får vara där när mamman tränar BodyPump!!! Ska bli så skönt:)
Sen blir det nog en tidig kväll!

Vi är alla verktyg i varandras liv....
En vän sa det till mig och det stämmer så väl!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0