Torsdag...

Jaha, vad har hänt sen sist då? Nästa en hel vecka har gått igen, tycker tiden går så fort.
Jobbat har jag gjort och det känns bra när alla ordinarie börjar komma tillbaka:) har haft vikarier som funkat jättebra och dom som inte funkat så bra...men så är det alltid!

Va ute och gick igår med Alexander och Jonathan, dom cyklade och vi skulle ta en morgonpromenad men det blev helt plötsligt en förmiddagspromenad:) dom hittade så mkt kul att kolla på!

Alexander: Mamma varför har hon en sån?
Cissi: En rollator? Den hon håller i?
Alexander: Ja den!
Cissi: Jo, när man blir gammal har man inte så bra balans så då är det bra och hålla sig i den.
Alexander:Okej! Men vi behöver ingen sån (syftar på sig och Jonathan) för vi är NYA!

Haha, är dom inte underbara:)

I tisdags firade vi svärmor som fyllde:) Jonathan valde en jättefin blomma, och Alexander en god choklad, som han tyckte om för farmor skulle ju bjuda honom:) Godingar!

Imorse försov jag mig:/ kollade på kl och då vad den 6!!! Shit!
Jonas kom precis hem han jobbar natt, så han väckte pojkarna och fixade mig och sen tog jag över och gjorde pojkarna klara. Vi va på dagis 10 min senare än vad jag skulle lämnat, tycker jag va jättebra:D
Hann i tid till jobbet med! Sen försov sig Jonas oxå, tror det va stora försovar dagen idag;)

Hämtade pojkarna på dagis och styrde mot Linde, va hem t Malin och Morgan:) vi gick ner till badplatsen och pojkarna badade det va skitkallt!!! Sen hade vi lite picknick jättegott:)
Vi åkte in till Linde och spelade äventyrsgolf:) Jonathan va jätteduktig! Trodde inte han skulle vara så duktigt;) mammas kille såklart;) Alexander va oxå jätteduktig men tröttnade snart och tyckte det va roligare och bada bollen i allt vatten som finns där:D
Malin och jag kämpade och kämpade det va så hård kamp och två starka viljor......hmmm hur gick det då??? Jo MALIN vann! Grattis vännen! Du kämpade väl och va inte sämst;) det va jag:P
Men vi tar väl en returmatch?:)
Tack för en supertrevlig em! gör vi gärna snart igen:)

Nu ska jag kliva genom duschen och sen är kvällen MIN!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0