Grattis!

Helg igen:) tycker det går tokfort!

Igår fick Jonas ledigt så han slapp jobba em efter nätterna:) Tog oss en promenad med barnen först, sen in med två jättetrötta barn i bilen och åkte tillbaka med Jonas cykel till Örebro, den fungerade inte som den skulle. Barnen somnade snart och sov gott. jag smet in på Ica Maxi och köpte nya Wallander och godis:)
Vi åkte till Hagaparken och träffade Petra, Anders, Elva, Birgitta och Ulf. Dom fiskade kräftor. Tyvärr va inte vädret på våran sida. Det ösregnade! Vi satt i partytältet och åt godis och hade det trevligt. Pojkarna tyckte det va jättespännande:) En kräfta kom upp och den hade dom stenkoll på! Sen vet jag inte om det blev 2 el tre allt som allt:) tack för jättetrevligt sällskap!

Idag ska vi fira Jonas pappa som fyller 65:) GRATTIS!! Det blir smörgåstårta *Mums*
Håller på och städa, men har så j***a ont i min axel, det är så man blir illamående:/ lite träning sen så kanske det känns bättre. Ska försöka få Jonas och massera lite;) om inte Emmy gör det när hon kommer!

Tack för att ni finns! Ni vet vilka ni är:) Ni betyder så mkt för mig!

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0