SOL!

Äntligen har solen kommit tillbaka! Tyvärr har jag ju inte semester längre, men det finns tid att njuta ändå:)

Min axel fick massage, fattar inte hur jag låtit de gå så långt, nu börjar de ju göra ont iochmed att det släpper mer och mer:( fast det är bra! Tack Anni du är toppen:)


Har varit ute och sprungit två gånger den här veckan och igår va det MKT mygg! Det va bara och hålla fart så dom inte satte sig! Hade otroligt svårt att somna igår kväll men somnade tillslut sen drömde jag mardrömmar:(

Jonas jobbar fm idag och gick upp tidigt och då vaknade Alex som låg i våran säng, han och jag somnade om och väcktes av Jonathan runt 8.00 så skönt att sova:D


Ska jobba ikväll kan bli interessant... har mkt att göra många som behöver mkt hjälp! Sen jobbar jag helgen och det ser jag INTE framemot pga olika saker som jag inte tänker ta upp här....

Nu ska vi stoppa lite i magen sen blir de kanske en sväng till Prästryggen, kan ju alltid sola:)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0