Beck

Ca två timmar kvar av denna helg:) har gått så bra och jobba även fast vi gått en kort. Du saknas Malin!! Just nu är det ganska lugnt igen, det är toppar och dalar i detta jobb kan man bara konstatera.

Veckan har varit bra fast jag har varit trött är inte van att jobba t 16 ;) fick stegräknare på jobbet i onsdags en annan grupp nånstans ville utmana oss och vi antog utmaningen:) ska bli skoj. Så nu kommer jag vara ute och gå all min lediga tid:)I torsdags sprang jag en sväng sen blev det bastu på brandstationen så skönt!

Va med pojkarna i onsdags på fröjevi och åkte hävare (Lindesbergs brandbil) första åket gick bra. Andra gången la den av högst upp:/ jag trodde jag skulle smälla av. Tur att Beppe och Adam åkte med och lugnade mig, Åke som körde va coollugn! Jaja jag är väldigt höjdrädd men jag offrade mig för mina barns skull:) Jonas va med brandmännen och körde gocart i örebro. Sen jobbade han natt. Den natten hade jag svårt att sova, Kira morrade åt alla små ljud som uppstod:( men sova får man göra tids nog!

Fredag kväll när jag kom hem satt Micke och Jonathan på altanen och hade det mysigt! Dom laddar för Ålandsresa nästa helg:) fick tillslut Jonathan i säng och då åt jag och Jonas kräftor:D såååå gott! Micke tyckte jag behövde många så jag fick hans:P Sen hade jag svårt att sova igen för dom två väsnades hela tiden!! Ni kommer få igen va lugna;)

Igår va jag ledig ett par timmar på dagen så mötte upp Anni i Axberg och åkte till Nora där vi gick på marknaden:) Tack för en trevlig em! Ikväll ska vi ses igen och äta på Hellas m Jonas och Micke och efter det blir det nya BECK! Återkommer med vad jag tyckte senare:P

Nu är det dax för dom två sista besöken innan hemgång:)

/ C


Kommentarer
Postat av: Andreas

Fin blogg! Följ gärna min blogg med bloglovin ! :)

2009-09-03 @ 19:11:40
URL: http://mittnamnarante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0