Mkt mkt

Sorry!!!

Det va ett tag sen jag skrev men det händer sååå mkt i mitt liv just nu!
Vårat kök är rivet och Jonas jobbar för fullt med att få underarbetet klart tills köket kommer:)
Vi har fått upp taket och imorgon(förhoppningsvis kommer Micke och sätter upp spotligths, dom blir infällda:) så snyggt!
Just nu jobbar jag kväll sitter och väntar på att natt personalen ska ringa och vi får ge rapport, så Malin och jag få åka hem och sova några timmar innan vi ska upp och jobba imorgon igen:)

Båtresan va jättekul:) Tack alla som va med!

Idag va jag jätteduktig. Gick med barnen till dagis, tog med Shakira för att sen gå en promenad med henne. Väl hemma skulle Jonas till pappa och hjälpa honom elda ris. Jag och Kira gick dit. Sen gick jag till och från dagis en gång till så idag har jag fått motion mkt skönt! Ska försöka imorgon em oxå.
Är ledig i helgen, Jonas jobbar så jag och pojkarna ska till mamma och pappa på påskmiddag MUMS.

Nu är det hemgång!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Micke M

Spotlightsen monterade, blev kanon.

2009-04-12 @ 15:32:44
Postat av: Anonym

Ja det blev såååå snyggt Micke!

2009-04-13 @ 15:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0