Utkast: Jaha, då ...

Jaha, då va de ny vecka igen... Tycker helgerna går jättefort speciellt dom Jonas jobbar. Hoppades på sovmorgon igår.... Tji fick jag! 6.45 vaknade Alexander och tyckte inte min ide att somna om i pappas säng va bra, han åt välling sen kollade han på tv, jag slumrade. Sen kom även storebror och kollade tv. Men när jag ändå va vaken så va de bara att kliva upp och äta frukost, pojkarna hjälpte mig att plocka undan sina och våra saker, plocka ner tvätt. Medans jag laddade första maskinen av 3 igår cyklade dom nere i källaren. Vi gick ut i det underbara vädret och jag började städa ur bilen, Jonathan och Alexander satt i sina bilstolar på gruset ute och kollade i leksakskatalog:) Tänkte tvätta oxå, men Henrik kom förbi och vi stog och pratade en stund sen åkte jag och pojkarna till mamma och pappa där de bjöds på solskensgryta, så gott.
Jag passade på att dammsuga mammas bil sen tvättade jag den och våran med:) blev så fint enl mig iaf:P
Alexander är så rolig, han lutade sig mot en av bilarna... Så jag sa åt honom att inte göra så för den va så smutsig.... Micke gör så, han står så på bilen:D haha goding
Sen måste jag skälla på Micke!!!! Killarna säger Skit PÅ DIG! Men va säger ni??? :O Micke säger så! Fy på dig!!

Jonathan har så mkt funderingar över allt, de är så kul att höra hans resonemang... Idag när vi skulle cykla till mamma och pappa frågade han varför jag inte hade någon hjälm... För jag har inte köpt någon el har någon... Då tänkte han en stund! Sen kom de den du hade när du åkte pulka efter fyrhjulingen den kan du ha mamma den är din! Va säger man sen??
Och Alexander som säger Vet du va? Vet du mamma! och har börjat lägga till faktiskt! Sen idag hörde jag honom säga för fan.... sen hör man mkt som kommer från pippi, emil filmerna.... Haha

Pojkarna har börjat leka tillsammans mer och mer, och Jonathan leker hela tiden han är vaken! de är faktiskt skönt. Oj va dom sjunger oxå. När vi åkte till Örebro förra veckan sjöng Jonathan Sjörövar fabbe hela vägen dit:P Och dom gillar Markoolio båda två... Ingen sommar utan Reagge. Alexander sjunger med i refrängen... Ja sa Reagge ingen sommar utan ragga! De kan han:P hihi

Annars då? jo ska in till Öronmott med Jonathan imorgon, har haft/ har vätska bakom båda trummhinnorna. Ska hämta min nya bilpå vägen hem:)  Sen börjar jag jobba på onsdag ska bli jättekul. Och vi håller på att planera för kalas, Jonathan fyller snart 4 år! då blir de kalas på brandstationen:D Så nu blir de att baka:P
Men nu ska jag ner i tvättstugan och plocka ur 3:dje maskinen för idag...

Tänker mkt på mordet på Nathalie blir så nära in på när man står nära någon som känner den som gjort de:( R.I.P Nathalie

/ Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: marie

Hoppas det går bra för Jonathan m öronen idag!

2008-09-30 @ 10:03:07
URL: http://blogg.mysight.se/
Postat av: Micke

Förlåt Cissi. hihi. Men dom ska juh lära sig allt. Och jag ska lära dom hihihihi.

Ha det så bra.

2008-09-30 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0