Mkt har hänt...

Sitter på jobbet ska snart åka hem till min familj, saknar dom:)
De har hänt mkt på kort tid men tyvärr kan jag el vill jag inte skriva om det här...
Jag kan bara säga att så nära Jonas och jag kommit varandra nu har vi nog aldrig varit! Och så kommer de förbli!
Tack Celina, Jonas, Micke, Futte, Per och Eva för ni finns i våra liv vi älskar er!

Jonas och pojkarna har semester den här veckan hade de förra me! Så dom ha de så bra;) men pojkarna börjar längta tillbaka till förskolan igen:) I morgon får vi se om de blir ännu större förändringar i våran tillvaro... Men de är bara positivt! Så jobbar vi nu endast positivt finns i våra liv;)

/ Ta vara på er och era nära och kära och prata med varandra!

Kommentarer
Postat av: marie

Sköt om er! Love U

2008-09-20 @ 12:08:50
URL: http://blogg.mysight.se/
Postat av: Ida

Ok... du vet ju verkligen hur du ska göra en nyfiken...

2008-09-21 @ 08:51:17
URL: http://www.nogg.se/idasmurf
Postat av: Cissi

Ida! Jag kommer att berätta för dig! de vet du... Pöss

2008-09-21 @ 14:44:11
Postat av: Cissi

Tack Lill att du finns! Love you to:)

2008-09-21 @ 14:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0