Helgen klar:D

Äntligen har jag jobbat min första helg, jag drog ju vinstlotten och fick dubbeldelat:( men de har gått bra. För er som inte vet vad dubbeldelat är så kan jag förklara de... Men börjar jobba (iaf här) 7 går sedan till 13 har "rast" mellan 13-16.15 för att sen jobba till ca 21.30.... Segt och som en kompis sa igår Delad tur är turen gud glömde! Kan bara instämma...  har haft turen att ätit hos mamma och pappa på luncherna:D
Kan ju glädja mig med att vara ledig i 3 dagar nu för att sedan gå datautb på torsdag jobba fredag. Sen på lördag bär det av till hemlig ort:D:D Jonas mamma fyllde 60 i augusti och då fick hon i present en hemlig resa... Pga av att hon ev läser min blogg kommer jag inte avslöja vart vi ska... Men kommer blir så bra:D Jonas är mindre impad:P ska åka bil ett tag med mig, sin mamma syster och systerdotter:D han kommer ha skavsår i öronen hihi. Jonas bror m sambo ska oxå med dit.

Imorgon jobbar Jonas em innan de ska han på kurs så han är borta hela dagen, jag ska ringa en auktionsförättare för att bestämma en tid för värdering av smycken... Pappa och jag och pojkarna får ta en tripp till Linde i veckan skulle jag tro!

fick en bild av min bror på mobilen idag som glädjer mig hoppas bara att det är bra....
Ska kolla tågtider för att jag och pojkarna ska åka ner och hälsa på snart:D Gör dig redon för trollungarna morbror:D

Nu ska jag umgås med mina jobbar kompisar innan det är dax att går hem för helgen:D

/ Ta inte allt förgivet!

Kommentarer
Postat av: marie

hehe ja tänk va de e synd om bror Jonas ;-)) (inte ett dugg)...

2008-10-19 @ 22:01:48
URL: http://blogg.mysight.se/
Postat av: Cissi

Haha, nee inte ett dugg faktiskt;P

2008-10-20 @ 12:36:25
Postat av: bror

och du ska va min syster det blir öron plugg i

2008-10-20 @ 23:19:02
Postat av: marie

Puss puss på dej du :-)))

Du vet väl att jag sällan pratar, det är ju min dotter som "kan" det!!

Och jag "vet" vem hon brås på :-))

Men jag ska försöka ¨få tyst på henne,, fast det är ng bara en dröm de.

2008-10-21 @ 05:45:22
URL: http://blogg.mysight.se/
Postat av: Celina

Ni kommer få det kanon på det här "stället" det är jag helt övertygad om!!

2008-10-22 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0