Ruset...

Jag överlevde:) Jag överlevde vårruset! Efter mkt tjat från Emmy så lovade jag att följa med... ställa upp för laget:P Eftersom vi va 6 st fick vi en matkorg efteråt och de va väl de som lockade mest för vissa:D De va jag Emmy, Carro, Millan, Karin och Pia som sprang. Vi gjorde en miss och hamnade bland dom som gick... så efter 10 min och lite vassa armbågar kom vi framåt och kunde börja springa!
Jag, Emmy, Millan och Karin höll samma tempo och kom in på 42 min, Carro och Pia lite senare. Men såååå skönt de va efteråt. Vi satt och åt och hade trevligt en stund innan vi höll på att frysa ihjäl:( Så vi åkte hemåt, skönt med värme i bilen! Carro va lite chockad över Emmy och hur hon höll på haha! Men du är som du är stumpan:P Vi tycker om dig ändå:D

Idag har jag jobbat och nu på kvällen va de dax för Terrängserien, pojkarna va duktiga och sprang mer än tidigare:) dom somna gott nu i kväll. Jag har hunnit torka golv och tvätta lite:P Nu väntar sängen för imorgon ska de jobbas igen:)

/ Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Pelto

vissa är duktiga;) hehe

2008-05-15 @ 22:38:37
URL: http://pelto.blogg.se
Postat av: Maria

Hallå där, knallade runt lite bland bloggar och hittade din via en länk från Lill`s sida..
Nu önskar jag dej en trevlig Lördag i regnet, Kram

2008-05-17 @ 08:47:08
URL: http://mumlan68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0