Sommaren är här!

Själv tycker jag de är underbart med värme och sol, andra är inte lite positiva men men man kan inte alltid tycka lika.
Har haft besök i helgen av min bror så kul:D förutom märket:( du ska få igen:P
Pojkarna har tyckte de varit jätteroligt! Han är storfavorit!
Vi va nere på Frövidagen och kikade lite, sen hem till mamma och pappa där de bjöds på rabarberpaj:D Alexander tyckte inte de va lika gott... han rös och grinade illa med fortsatte äta:)
Tyvärr går helgerna för fort ....
Nu ska de planeras 60års firande:D svärmor fyller och de är så kul att så många vill åka med Birka enligt hennes önskan:) Hon kommer bli V.I.P gäst de Ni;)
Nehe nu väntar sängen för imorgon ska de jobbas igen...
/ Over and Out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eld i berget!!!

2008-06-02 @ 23:06:12
Postat av: Micke M

Jag säger oxå eld i berget haha

2008-06-03 @ 19:08:32
Postat av: Cissi

Haha! Tur att jag inte ska sova i samma hytt som ER:P

2008-06-03 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0