Äntligen

Kommer de ett inlägg för er som väntat... vet iaf en som vill ha nytt att läsa:D

De har hänt endel sen sist... Jag va ju sjuk en vecka så tråkigt:(
Sen har min faster flyttat in på ett boende och hennes lägenhet skulle rensas och tömmas:o va där en hel dag med mamma, pappa och Jonas. Satt i ett rum hela dagen och rensade:S hur mkt saker som helst.... Man blir förvånad över människor ibland de kan jag erkänna...
Mamma höll på¨tre dagar i köket.... men nu är de klart och Tack till Futte, Benjamin, Jacob som hjälpte till att bära (sitta fotölj, slå upp hissdörrar på folk och ha sönder min bästa matväska:P)  flytta hela bohaget!
Nu är de resten som återstår att ta hand om allt här hemma nu men de är ingen panik.
Jag fick mersmak till Jonas förtvivlan och började rensa här hemma:) vill bli klar så de inte står lådor ouppackade och saker som ligger överallt, rum som inte är färdiga. Men de är på gång nu:D

Har ledigt i tre veckor nu med pojkarna Jonas jobbar tyvärr men vi ska nog hinna med endel ändå:)
Jag hoppas på bra väder iaf;) hörde av en jobbarkompis att de ska bli fint nästa vecka:D

Har varit hos min svägerska idag och firat lill killen... han blev ju 18 i söndags, va fort tiden går :S viår jordgubbar, glass, vaniljvisp, chokladsås. Va jättegott. Pojkarna åt med godaptit från allas tallrikar, sen blev de matkrig:S och med kusinerna som hejade på blev de som de blev KLADD! Haha, kul hade dom iaf;)

Här hemma börjar vi se en tomt:D De har blivit fint nu!

Nu ska jag gå ner i tvättstugan innan jag tar hand om köket....Sen väntar de en obäddad säng så de är väl bara att ta sig i kragen så jag kommer i säng nån gång:D
Jonas jobbar natt så honom får jag ingen hjälp av...
Imorgon får jag kanske en sängkamrat!
/ Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0