Sjukt...

I natt vaknade Alexander vid 1 och va ledsen, tog upp honom och han va varm! Tänkte inte mkt på de just då för vart är de inte varmt nu?
La honom i våran säng och han sa att han hade ont... Fick vatten och välling sen sov han gott ialla fall! Men inte jag, fast när Jonas sen gick upp hörde jag inget alls. Ställde kl på 7 och ringde jobbet och dagis. Sen sov vi till 9.30:)
Har varit en varm dag idag, svårt att få i pojkarna vatten speciellt Alexander... Men jag kom på en grej;) la isbitar i vattnet i deras flaskor och då drack dom:)
Alexander har mest lullat omkring och tagit litet krafttag ibland..men orken finns inte där. Han somnade nästan på altanen hos farmor efter lunch:)
Jonathan har tyckt de varit tråkigt med en sjuk lillebror och har inte kunnat låta bli att retas. Men han ska gå till dagis imorgon iaf och leka av sig!
Vi va ner och handlade när Jonas kom hem, sen låg jag på soldäck och njöt:D pojkarna va inne på altanen och lekte. Sen ville Jonathan bada:D när vi sen kom upp hade Jonas och Alexander somnat på en varsin dyna på golvet:D
Mamma kom förbi med skor och kläder hon köpt till pojkarna och LEGO:) Jonathan va så glad!
Sen grillade vi fläskfile och kebabspett:) såååå gott:P

/ Minnen är de enda ingen kan ta ifrån en....

Kommentarer
Postat av: marie

Stackar plutten, feber i denna värme. kram

2008-07-30 @ 11:45:28
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0