Sova??

Är de ngt man måste? Inte här iaf även om jag skulle behöva de....
Har nyligen varit fullmåne och Alexander påverkas mkt negativt av de... sover dåligt! Eftersom min man inte hör så bra på nätterna är de ju jag som få ta en ledsen liten... Kan de vara så att han vet att jag gör de så han inte behöver bry sig kanske... Men men månen är inte full längre men Alexander tyckte "imorse" kl 3 att de va dax att vakna ska då tillägga att jag varit uppe med Jonathan vid 12 oxå... hade glömt att tända hans nattlampa:( så han va jätteledsen och såg inte vart han skulle. Han hade tänkt sig att komma in till oss, så jag bar in honom och la mig en stund. Efter jag vridit och vänt mig och va på väg att somna vaknade då Alexander:(
Tänkte vara lite smart:D la mig med honom i Jonathans säng, de brukar fungera! Men inte idag inte:( Så efter mkt kli på ryggen och han snurrandes runt klev vi upp. Välling i soffan där han nu nöjd kollar på Emil!
Natten till igår va oxå härlig... Pojkarna har hosta och de hörs tydligt på nätterna, jag som vaknar för minsta lilla...oftast iaf:P Låg och lyssnade på dom fram till halv tre sen sov jag skönt i 3 tim innan Alexander tyckte de va dax att vakna. Längtar tills dom sover hela dagar:P de ska jag oxå göra inte klaga på att dom sover bort hela dagar:)

Vad har hänt annars då? Jonas m lite hjälp bygger på altanen! Idag är de takdax och han har raggat lite hjälp bra att ha släkt och vänner. Kan tro att jag får massera lite ömma axlar, nacke och ryggar sen men de gör inget tycker de är kul att få hålla igång, annars glömmer man snabbt av de...
De har ju varit underbart väder tyvärr lyckas jag med bedriften att få utslag av solen... Nacken och ansiktet:( de känns men men de som inte dödar de härdar el?

Har tagit tag i Kiras vikt oxå! De positiva är att jag oxå gått ner:P Ska väga henne idag och se hur mkt till hon behöver ner... Är skönt att ha hund så man kommer ut för man behöver de! Men hon tycker inte om att springa än iaf... de tycker jag är skönt. Ska försöka ta mig ut idag för de lär jag behöva om jag ska orka vara vaken ikväll.

Imorgon ska ev jag följa med Jonas till Sundsvall sa häromdagen till en kompis att de va längesen jag åkte lastbil. Innan vi fick barn va jag med Jonas så ofta de gick. Tyvärr är jag inte så mkt till sällskap... de är sövande gott att åka... hihi. Så jag hoppas de löser sig med barnvakt!

Jaha de va premiär bloggen. Få se om de blir oftare nu... ska försöka:)

/ Zizzi

Kommentarer
Postat av: marie

Och jag hittade hit så klart :-)

Lugn det kommer den dagen då du får stå och skrika 100 gr att dom ska upp,, typ när det är skola!

2008-04-26 @ 10:56:52
URL: http://www.nogg.se/dreamplaze

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0