Som förr...

Jaha, kan börja med att nu vet jag hur de är att vara trött... Va som ett vrak igår kväll! De började ju bra med att dom skrivit fel på arlassida så vi va en månad för tidiga men vi va inte ensamma... Så jag väckte Alexander i onödan. Karin och jag gick ut och gick ist. Runt Frövi:) Fastnade uppe hos Hans Eriksson med två nyfikna killar där stog vi länge och dom tyckte de va häftigt och kolla på alla maskiner :) Vi hann med att prata en stund! 
Handlade och tur för mig att grannen va på affären så han tog med allt tunga hem så de stog på trappen när vi kom hem:) Vi stötte på en död igelkott, pojkarna tyckte de va tråkigt men samtidigt spännande. Blev ett kisstopp på macken för Jonathan innan vi kom hem och då va de bara att laga mat. Kände då att mitt huvud kändes mer tomt än vanligt...sen blev de tyvärr bara värre. Jonas fick bra med hjälp igår med taket av Bobby. Vi fick oss många goda skratt för deras arbetsställningar va inte dom bästa! Jonas höll Bobby i fötterna medans han skruvade plåttak:) Ena sidan är klar så nu är de bara andra kvar:) Jag och Karin skulle åka till Coop och handla lite åt Jonas men när vi va framme så ringde han och sa att de inte behövdes... Men vi va inte ledsna för de en liten paus och en långpratstund:)
Alexander va så trött så 17.15 sov han:) Jonathan lekte med Karin i sandlådan och jag försökte få nån ordning på sängar, kläder och handdukar men de tog tid för mitt huvud va inte med... Haha. När Jonathan somnat hos Jonas beställde vi pizza och kollade på körslaget. Haha allt kan vara roligt om man är tillräckligt trött.... Nu va de inte bara jag:)
Somnade direkt men våra små har haft tuffa nätter så de kom en till... Sen ringde kl 5.30 så de va bara att gå upp! Svärmor kom in när vi åkte och va här! Vi åkte till Sundsvall och stolen i lastbilen va inte den skönaste:( De va skönt att komma ifrån ett tag och samla krafterna! Men nu måste jag ta en sväng med Kira sen blir de dusch och säng för mig!
/Zizzi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Trött, jo tack känner igen känslan....
Emma sover hos farmor&farfar i natt så nu får de lyssna på hostandet istället=) Och jag skall bädda ner mig nu så jag får en lååååååååång natts sömn.
Syns på onsdag =)

2008-04-27 @ 21:35:54
URL: http://jew75.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0