Grus!

Efter en hel dag ute har jag grus överallt tror jag! Ska bli skönt att duscha. Har varit ute hela dagen på dagis idag, kanonfint väder känns att de tagit i ansiktet:) Men tyvärr så fort de är fint väder ska de såklart blåsa:( så mitt huvud är mer urblåst än vanligt och de säger inte lite de:P Men jag måste berätta va Alexander sa en dag här... Min mamma goding:P de värmer ska jag säga:D

Lägtar tills imorgon då den årliga brandkårsfesten går av stapeln:P ska bli så kul:D:D Jonas har den oturen att anordna festen och ha jour så de blir nyktert... har hört att de brukar bli segt framåt morgonen när alla fyllon ska hem:D haha!

Nehe! Dax att fixa lite kläder tills imorgon och duscha av mig! Kan ev bli ett lass grus där inne.... ngn som vill ha?
/ Zizzi


Kommentarer
Postat av: Micke

Bli inte för rund under fötterna ikväll Cissi. hihi. Ha det så roligt.

2008-04-30 @ 17:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0