Påsk!

Ja då va det påsk då! I år har jag/vi inte pyntat eller påskstädat alls!
Det har varit fokus på andra fronter;)

Idag startade vi dagen på gymmet, med kondition och resultatet ett skavsår på fotryggen:( åh va irriterande! Men jag har tur att ha andra skor och kunna träna i:)
Sen hem och åt frukost med Rickard, han är ju gräsänkling. Sara och Clash är i Rättvik på agility. Rickard hade inte handlat något och som tur va hade vi massa gott hemma:)
Sen drog Jonas, Jonathan och Rickard till gymmet och jag och Alex busade med Bamse och Case. Ja vi gosade massor med!
Sen hämtade Rickard hundarna och jag åkte ner till gymmet och hann köra ett pass innan vi åkte till mamma och pappa på påskmiddag.
Mormor, morfar, lillebror och Linnea var oxå där. God mat och god efterrätt och lite ishockey!

Sen åkte vi hem och jag masserade en superstel Linnea!!! Hon tyckte det kändes bättre i nacken och huvudet efteråt. Tryckte även på lillebror, det blir stelt när man har stillasittande jobb vid datorer....
Jonas och Rickard hotade med döden om jag rörde deras ben och jag är på tok för ung för att dö!
Nu ligger Bamse och Jonas i ena sidan på soffan och sover gott. I andra sidan ligger Case och Rickard och sover lika gott. Pojkarna sover sen ett bra tag, så jag funderar starkt på att sova jag med:)
Ny dag imorgon och just ja vi får ju sova en timme mindre i natt.....

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0