Relax

Klockan ringde 4.30 imorse med, liiite segare idag än igår att kliva upp men jag kom upp och iväg... jag tycker verkligen att tisdagar är veckans segaste dag långt till helgen, man har gått upp på måndagen och  antagligen jobbat eller iaf jag fått iväg killarna till skolan och gjort något så tisdagar är inte min bästa dag, MEN! tisdagar innebär RELAX!!! Hela familjen brukar åka upp till Linde och bada och relaxa:) Jonas och jag brukar försöka simma. Idag var det jag Jonas och Jonte som åkte upp, Alex va hemma med en kompis.

Jonas vaknade upp idag med nackspärr :( massage hos Wille och sen Relax men det var fortfarande stelt när han åkte iväg till jobbet nu ikväll...
Så idag var det jag och Jonte som simmade, jag simmade i en halvtimme Jonte simmade med mig i kanske 10 min;) haha. Så idag blev dagens motion 30 min simning👊
Sakta men säkert börjar mitt tränande liv ta form😄

Relax för kropp och själ👌🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0