Lite av varje

Jag har dragit på mig en seg förkylning😔 började känna förra veckan och det bröt ut och verkar inte ge sig heller.... 
Idag sov vi länge jag vaknade 10, väckte Alex 10.30😄 Jonte satt och kollade på tv. Sen gick dom till kompisar och jag gick med Bamse på en promenad. Jonas vaknade tidigt vi har inte gjort många knop idag. Men nu ska jag ta tag i lite dammsugning, tvätt och städa gillestugan med hjälp av killarna. Jontes kompis Oliver ska sova över och Det är bra och ha ungarna i källaren då Jonas jobbat natt och ska sova😊

Idag kom det äntligen snö!! Killarna va ute i nån timme och röjde runt. Dom har längtat så efter snön. Det har jag med, jag tycker om snön, det blir ljusare och inte lika skitigt när man har hund!

Nehe, ta tag i det som ska göras! Hej hej...
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0