Sjukt:(

Japp då har vi en sjukbacill här hemma:( Jonte sa igår kväll att han hade ont i halsen. Imorse hade den inte lämnat hans kropp så nu ligger vi två och kollar på Sveriges mästerkock och får inspiration till lunch och middag;)
Alex mådde bra och är i skolan så vi vilar så mycket det bara går. Jag har faktiskt lite huvudvärk men det kommer kanske av latheten;)
Jonas har ju jobbat natt så jag kan ju inte dra igång dammsugaren och börjar jag plocka i köket slänger jag väl glas och tallrikar i golvet, det slår ju aldrig fel när man måste vara tyst;)
Snart ska jag skriva inköpslista och åka till affären, det är pannbiff och potatis önskat till lunch och fisk och äggsås till middag:)

Får se om det blir träning idag:) har fortfarande träningsvärk i baksidan! Det blev ju först 130 kg i benpressen i torsdags sen 70 kg marklyft i lördags;) men igår vilade jag! Så det är väl bara på det igen idag:)

//Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0