Tisdag

En tidig morgon innebär en tidig kväll:)

Våra pojkar bestämde sig för att just idag skulle vi INTE sova tills klockan ringde... så kl 6.20 satt vi i soffan och kollade barnprogram och jag passade på att mysa med mina mystroll:)
Jonas hade jobbat natt så vi försökte va så tysta vi bara kunde...tror vi lyckades ganska bra;) Jonathan lämnade vi i skolan. Alexander och jag åkte hem och åt en god frukost första för mig andra för honom:D
Jag fixade tvätt och disk sen gick vi ut i fina vädret med våra hårbollar!!!

Tog en tur i skogen där vi lekte kurragömma, Shakira förstår precis hur man gör:) så duktigt tjej. För den tredje gången alex skulle gömma sig släppte hon honom inte med blicken:P
Bamse han är nybörjare....men så duktig han oxå han blir SÅÅÅÅÅ lycklig när han hittar den som gömt sig. Det är jättekul att springa flera varv runt den sten eller det träd man gömt sig vid:D
Väl hemma igen åkt borsten fram, OJ så mycket hår en hund består av!!!

Alex har inte hostat alls mycket idag så när Jonas vaknat bestämde vi oss för att åka till badhuset:) Vi har ju två vattenälskare. Väl där uppe träffade vi på GOASTE ELVA som oxå älskar bada. Hon va ju inte där själv utan pappa Anders va ju oxå med och busade:)

NU är denna mamma trött så här blir det sängen NU!!

//Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0