Helg:)

Sådär! nu är det färdig städat:) det behövdes, så skönt att få de gjort. med bra musik och barnvakt är det snart avklarat:)

Annis semester är snart slut så hon åkte hem idag, tillbaka till verkligheten... men snart ses vi igen:)
 
Jonas jobbar 12 timmar imorgon sen är de semester för hela fina familjen<3 för jag tänker semestra ett tag till :D
Har några små saker inplanerade annars tar vi de som de kommer och våran stora kille  ska ju börja förskoleklass nu i aug så det är snart dax att få lite rutin i vardagen;)


Jonathan nån timme gammal!


Jonathan 5 ½ år <3

Tiden går riktigt fort!
Och de gjorde tiden nu när jag städade oxå:) ska duscha av mig och åka bort och hämta mina godingar.
Ikväll blir det nog pizza och bara ta det lugnt med familjen<3



// Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0