Kalas..

Snart en vecka till har gått. Är inte på topp känner jag men det finns ju förklaringar till allt...

Vad har hänt sen sist då?
Har jobbat och igår va jag ledig, jag och grabbarna åkte till Ica Maxi och handlade sen åt vi på Mc Donalds en jättemysig dag. va med Jonathan på judo igår, vi kikade mest får se om han vill vara med nån annan gång. Han tyckte det va lagom och prata med sin kompis Anni:) för det berättade han för Alexander att han träffat och pratat med henne. Sen åt vi hos mamma och pappa, Jonas jobbade em:)

Skulle följt med ut och ätit med jobbet i tisdags, men jag hade sån huvudvärk efter den dagens jobb så jag backade ur och vilade, åt sen åkte jag ner och tränade...och det släppte så jag gissar att det kommer ifrån min onda axel:( får se till att träna ännu mer!
Jonas mamma var barnvakt i måndags och hade Shakira ute, hon har ett älgben som hon gnager på och svärmor frågade var det kom ifrån.... Det kommer från älgen sa Jonathan:) haha såklart det gör...Vet hon inte de;)

Har två födelsedagar som kommer här i mars som det planeras lite för. Alexander har bjudit in lite av släkten på söndag och på tisdag fyller killen 3 år:) Måste fixa present i helgen....men vet inte riktigt vad:o Jonas fyller ju 30 snart och fest blir de och planering för det men kul är det:) Glad att Anders och Petra hjälper till men lite saker! Tack!

Alexander har ju blivit så stor kille, har fått stor säng och det är inga problem vi läggning heller:)
Jonathans säng har vi vänt på så han sover "uppe" och han är så duktig, kan väl skryta med att han är torr på nätterna...kan bli nån olycka ibland men vad gör det vi har tvättmaskin:)

Alexander har en bebis i magen som kommer ut i maj som Petras bebis:) pojkarna tycker så mkt om Petra och Anders och hundarna. Dom finns med varje dag när dom leker:) och härmar saker som dom har sagt! Tycker det är fantastiskt hur människor tycker om vissa och vissa inte.....

Måste klaga lite...tycker det är så tråkigt att vara vuxen och behöva jobba...skulle heller umgås med familj och vänner och göra roliga saker. Just nu har alla så fullt upp och de får mig på dåligt humör att vara uppbokad så jag inte har tid med ngt annat.
Nu måste jag göra klart för morgondagen då det ska jobbas igen....
På lördag ska pappa och mamma ha barnen sova där för att se så det går bra tills Jonas 30 års fest... Ska bli skönt att få en barnfri natt faktiskt, håller tummarna att det går bra och dom sover!

/Take Care

Kommentarer
Postat av: din andra hälft

ska det ta så lång tid för dig att få in några bokstäver här eller :) puss då

2009-03-13 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0