Sååå segt!

Imorse va de segt att komma ur sängen, men jag lyckades!
Jonathan vaknade strax efter mig och låg på soffan och åt välling och kolla tv. Han vinkade åt mig när jag cyklade iväg och jobbade. Alexander och Jonas hade vaknat strax efter jag åkt.
De har gått bra och jobba men segt är dagens ord....
Väl hemma gjorde jag ännu en äppelpaj för mamma, pappa och P.O va här och fikade, så kul att träffa honom igen. HAn skulle nog vara kvar imorgon oxå, så då ses vi igen.
Tidig kväll för pojkarna, en sallad till mig och Jonas jättegod:) sen snörade jag på mig skorna och sprang en sväng! Kira va oxå med och när vi kom i backen vid oss va hon helt slut.... Måste ju komma i balans efter helgen och till lördag:)
Nu snarkar Kira gott i hallen!
Ska oxå snarka en stund:)

/ Man lever bara en gång!


Kommentarer
Postat av: Celina

Det kommer bli en lång vecka....fast vi gick å la oss tidigt i lördags

2008-08-18 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0