Fest!

Igår va de festdax! Folk va laddade och 19 gick startskottet, jag jobbade till 21 så jag gick direkt från jobbet till festen. Jonas va i fin form redan när jag kom:) ja dom andra va inte så dåliga heller:P
De bjöds på pastasallad och bröd, senare på kvällen va de frukt och bär i en god blandning som stått i ugnen, jättegott Celina!
Några avvek tidigt för att åka till Arboga och festa vidare, men vi nöjde oss med att stanna i Frövi. Kul fest va de, många kort blev de oxå. Jag lånade en systemkamera av Värmis:) hoppas korten blev bra:D
Frida bjöd på Körsbärslikör tror jag de va, mums va gott! Vi festade på och hade jättetrevligt. Eftersom jag hade oturen att jobba idag tackade jag för mig vid 1.30 tiden och fick skjuts hem, la mig i Jonathans säng och hade precis somnat när Emmy som va barnvakt kom in och frågade om inte vi kunde byta för Jonathan snarkade så:D Så de gjorde vi kl va då 2.30, sen tog de tid innan jag somnade och 4 vaknade Alexander och va såååå ledsen, tog in honom till mig där han krånglade till 5 då jag gav honom välling, sov lite till och från fram till 7.15 då de va dax att kliva upp! Hann träffa Jonathan en stund innan jag åkte.
Har gått bra att jobba, de va segt... och lite skakigt... va så skönt att ha rast:) När kvällspersonalen kom va de två till som va bakis:) hade varit på två olika bröllopsfester! Hade lite att utbyta innan jag åkte hem och fixade äppelpaj som jag lovat under festnatten:) Kul att ni ville komma och fördriva söndagskvällen med oss:)
Jonas och jag har nyss ätit en Svea (pizza) så gott, de är standard efter fest!

I torsdags va jag och pojkarna till Marieberg och köpte presentkort till Karin som fyllt 18! Va där på kvällen innan dom gick ut.
När jag och grabbarna satt på Mc Donalds på Marieberg kom det en flicka i Alexanders ålder förbi våra bord, Alexander vände upp sitt ansikte mot mig och sa lite generat "Hon tittade på MIG!" hihi de börjas flirtas i tid:) Celina & JagJag, Henrik och Peter.Suddigt...Benny och JagPeter och JonasJag och Mattias!Jonas och jag:)Födelsedagsbarnet:)

Kommentarer
Postat av: marie

Jösses, hur full är Du/ni inte?? Broder då?? Vart låg han?? ;-))

2008-08-11 @ 08:16:33
URL: http://blogg.mysight.se/
Postat av: Cissi

Haha, lagom full;) Jonas sov i källaren:P

2008-08-11 @ 15:27:13
Postat av: Futte tha man

Va det du å jonas som va kvällens pumor? iaf enligt tröjorna:P Satan så kul va det...:D

2008-08-11 @ 16:42:23
Postat av: Ida

haha, där var det inte nyktert nånstans

2008-08-12 @ 11:46:00
URL: http://www.nogg.se/idasmurf
Postat av: Cissi

Klart vi va kvällens pumor:D

Va?? så ser vi alltid ut:P hahaha

2008-08-12 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0