Borta bra men hemma bäst😊

Borta bra men hemma bäst😊 ja så är det ialla fall för min del. 
Hemresan gick bra men jag tycker det känns så långt hem varje gång😊
Vi började med att checka in bagaget på hotellet på morgonen, vi fick våra bordingkort och var klara för hemresa!
Intog den sista frukosten på hotellet för denna gång.




Vårat rum och balkong.
Bussen hämtade upp oss och vi åkte till Palma.
En mkt rörig flygplats men vi kom rätt och fick oss lite mat innan flyget lyfte.
På vägen hem var det bra sikt och vi flög över Frankrike och såg snötäckta berg😊



Häftigt!
Efter den bästa landningen var vi på svensk mark.
Här gick det fortare och få bagaget, buss till Benstocken sen rullade vi hem. Mamma och pappa bjöd på god mat och där satt vi och pratade en bra stund innan vi åkte hem och la oss i soffan och umgicks med killarna😊
Tror dom saknat oss lite iaf☺️
Nästa gång vi åker till Mallorca ska dom med!

Idag är det tisdag, vi tog solen med oss hem så idag gör jag inte många slängar☀️☀️☀️☀️ 
 
Jag ska snart slänga in lite tvätt som jag mitt pucko hängde ut igår.... De är gult av pollen!!!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0