2016

Då går vi in i den 4:de veckan på det nya året. Har börjat bra tycker jag😊 
Killarna kämpar på i skolan och det har gått förvånansvärt bra med läxor här på hemmafronten👍 bara hålla i det. 
Träningar har kommit igång igen och vardagen rullar på. Jag tycker ledigheter är så skönt men det är minst lika skönt när vardagen och rutinerna kommer igång igen😊
Man märker att killarna börjar bli stora nu är det kompisar helst 24/7 är så glad och nöjd att båda killarna har några riktigt nära vänner som finns där och där det fungerar bra. 
Jag har kommit igång och tränat igen. Det blir 3-4 pass i veckan och då varierar jag styrka och kondition😊 Jonas har oxå fått tummen ur får se hur länge han håller i men han måste😊💪 för att hålla.

Den här helgen har killarna varit nere på rinken och åkt skridskor i massor, dom tyckte det var riktigt roligt och skönt att inte ha massa krav på sig. 
Återigen känns valet vi gjorde helt rätt!

Nu ska jag hänga tvätt sen skrapa ihop några timmars sömn😴
Natti! 
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0