Ofattbart...

Igår hände något ofattbart! Så många oskyldiga människor blev offer för ett vansinnesdåd😔 jag blir rädd när sådant här sker, jag vill inte leva i värld som denna och ännu mindre se mina och dina barn barnbarn och barnbarnsbarn växa upp så här....
Jag hoppas verkligen och det snarast att man kommer till en lösning med detta enorma otäcka problem! 

Vila i frid🌟

Jonas har jobbat natt och killarna åkte till kompisar efter frukosten, jag packade det sista för killarnas övernattning hos mormor och morfar sen tog jag och Bamse en jogging/PW på ca 3 km. Kändes skönt att rensa tankarna en stund.
Nu ska jag kliva in i duschen och sedan bär det av till jobbet! Ha en fin lördag!

Ta hand om varandra❤️
En trött kille! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0