Man borde...

Ibland tryter motivationen, orken finns inte. Man vet vad man "borde" göra men man tar sig inte för...
Man hamnar i ett snabbt snurrande hjul och tar sig inte ur trots man borde...man fortsätter med dåliga val men man vet vad som är rätt...

Jag måste ta mig ur det här och känna att jag gör det jag kan igen för att må bra känna mig stark igen!
Det är inte så jag mår dåligt... Men min kropp mår inte bra just nu pga mina dåliga val... Jag har varit där och jag vet att jag kan komma dit igen och jag ska dit igen!
Nu kör jag!!💪👊🏻

Några bilder från gårdagens morgonpromenad med min underbara man och den knäppaste mysigaste Bamse❤️ 
Väringen i dimma. Vackert!
Vattnet är spegelblankt!
en som tar ett morgondopp.
Stilig!


Så fin❤️

Bamse❤️

Ha de gott!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0