Borta bra men hemma bäst!

Visst är det underbart att vara på semester, men jag tycker det är riktigt skönt att komma hem trots kyla, regn och blåst.

Bussen kom och hämtade oss som den skulle och resan till flygplatsen gick så bra! Det var roligt och få åka samma väg i dagsljus.
Väl på flygplatsen gick det smidigt med incheckningen, sen fick Niklas, Jonas och Alexander öppna sina väskor i säkerhetskontrollen!😂 dom drog med ett papper på väskorna först för att de om det fanns spår av antingen droger eller sprängmedel. Dom klarade sig!
Sen kollade dom igenom väskorna och klantiga som vi är hade vi vattenflaskor med! Dom tog dom sen gick vi vidare för att äta och handla lite.
Dom som jobbade i köket hade munskydd.


Två ketchup grodor🐸
sista måltiden i Mexico blev hamburgare från Johnny Rocker. Jättegoda och stora portioner.
gillar deras "apotek" 


Vårt plan lastas med mat.
Vi hade ca 2 timmar på flygplatsen, jag gillade den. Lite lagom i storlek och det fanns att äta och kolla i affärer.
Bordingen gick fin fint och vi påbörjade flygningen hemåt.

Jonte har fått mat och kollar film😊
Alex äter godis😊
vi flög mestadels över havet på vägen hem och det gick fortare hem!
Alex sov ca 4 timmar på planet mot min arm som emellanåt domnade bort. Jag sov max en timme, Jonte och Jonas ca 30 min. Så det var ganska tufft på morgonen när vi landade i Norge.
Där tog det lite tid eftersom mexikanarna hade lastat väskorna fel, de norska passagerarnas stod innanför våra... Men det löst sig och vi flög de sista 40 minutrarna till Arlanda.
Äntligen på svensk mark!

Vilken härlig resa vi haft! Många underbara minnen har vi skapat oss😊

På väg hem till Bamse!!

Tack alla ni som läst och följt oss på våran resa till underbara Mexico🌴☀️


🐢❤️Mexico!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0