Torsdag

Då va veckan snart till ända :) men jag ska fortsätta jobba! JObbade måndag tisdag och onsdag på sjukhuset. Ikväll och imorgon dag i hemtjänsten sen lördag söndag på sjukhuset!
JObba jobba:)

imorgon håller vi tummar och tår för att Marie Andreas, Maximus och Texas håller sig friska så vi kan ses! Ja vi med för den delen, mår bra men är lite sliten i kroppen.
Haha i morse när jag kollade facebook har  min älskade man lagt ut ett kort på mig när jag sover i soffan!
Ja jag va trött, orkade inte kolla klart på programmet, och jag la mig i min säng vid 24 tiden;)

Pojkarna har varit nöjda denna vecka, dom har fått gå längre på dagis och fritids än dom brukar!
Jonas har gått en rökdykledar utbildning och fick så mycket beröm så jag tror han växte flera dm:D
Jag har ju varit på sjukhuset så det blir längre dagar för barnen. Sen har det varit kompislek större delen av lediga tiden. Vädret har inte varit det bästa men det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder:)
Idag hade Jonathan sin sista inomhusträning, nästa vecka går dom ut på gräs, så nu har alla mina killar skaffat fotbollsskor:) Jo det är som så att Jonas ska börja spela korpfotboll....självklart med livet som insats;)
För Alexanders del hoppas jag det är någon förälder som kan ta sig tid och leda dom.... hade jag spelat fotboll hade jag gjort de på stört! Han väntar på att få spela med sina kompisar och det förstår jag.

Annars så har det inte hänt så mkt, operation "få ner Kira i vikt" har startat och det går bra hoppas jag, min goa svärmor har hjälpt till när vi jobbat så mkt med promenader:) Tack! Jag lovar att uppdatera er hur det går.
Jag skrev här tidigare att jag skulle ta tag i dom kilona som jag gick upp på Rhodos.... jag ska men jag blev ju sjuk och sjuk igen och igen. Nu väntar jag bara på att någon ska hitta min karraktär någonstans!

Idag gick vi (jag, Jonas & Alex) Hemdal en runda på ca 2,5 km med hundarna, Kira Bamse och Clash. riktigt skönt och hundarna förvandlades till träsktroll efter alla dopp i bäckarna... inte det renast vattnet! Sara sa häromdagen... Har ni sett va fina killarna är, nybadade och luktar så gott:) hmmm inte efter idag kan jag meddela;)

Nu ska jag bädda ner mig för jag ska upp och jobba kl 7 imorgon :/ hatar verkligen att jobba kväll sen dag!!!
Det tar tid att varva ner när man kommer hem, sen lär jag väl vakna om jag somnat när Jonas kommer hem. han är på bastukväll med nåågra av sina jobbarkompisar:)

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0