Helg

Då har denna helg gått oxå. Har jobbat och de har gått jättebra, med bra jobbarkompisar är det så mycket lättare:)

Jonas har oxå jobbat helg natthelg. Så Jonathan och Alexander har varit hos morfar och mormor och haft de bra. Vi föräldrar har inte varit saknade alls, idag hade dom inte ens frågat efter oss;) när jag kom dit och skulle äta mat va det ingen välkomstkommite där inte, dom hade fullt upp med sitt:) Men det är så skönt ska jag säga så dom inte är ledsna och saknar oss massor.
Jonathan har hostat, nyst och varit febrig men det har gått bra ändå. Han va pigg nu ikväll så han ville till skolan imorgon. Dagis är stängt så Alexander blir hemma:)

Nu ikväll kom Sara, Rickard och Clash förbi och hundarna busade, vi satt och pratade:) så trevligt så! Imorgon ska jag hämta Clash så hundarna får busa av sig riktigt:) Bamse är helt slut nu, han har lagt sig på sin sovplats redan nu:)
Nu ska jag ner i källaren och plocka fram kläder tills imorgon sen blir det sängen här:) Skönt!!

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0