Äventyr...

Igår blir det ju nu eftersom klockan passerat 24.00;) packade jag, Jonathan, Alexander och Svärmor in oss i bilen, tankade och hämtade upp Mamma. Vi styrde kosan mot ett ännu okänt mål för pojkarna.
Dom visste att vi skulle åka iväg någonstans men inte vart och inte vad vi skulle göra....
Efter en timme drygt i bilen parkerade vi på en stor parkering och när vi höll på att packa ur bilen sa Jonathan, jag tror vi är på Parken Zoo :D
Och visst va vi de!


Det var som vanligt långa köer till entrebiljetterna... Pojkarna väntade så snällt medans mormor köade och köpte biljetter.
Djurparken öppnar först så vi gick dit på en gång, ingen av dom sa något om att åka karuseller heller:)
Vädret var bra, lite varmt emellanåt men vi ska inte klaga, tror det beror på att vi packade ner regnkläder;)
vi hade vagn med men bara för att kunna dra packningen... båda pojkarna gick och ingen klagade...lite gnälligt blev det framåt lunch men efter att köat i säkert 30 min så åt vi Wok, vårrullar och pannkakor. Sen va humöret på topp igen:)
Vi gick och gick och djuren var framme och vissa visade upp sig mer än andra. Vi fick se dom flesta djuren som Parken Zoo har. Vissa sötare än andra:)



Dom här två tyckte jag bäst om och vet ni va?? Jag tog med dom hem:)

Nee nu blir de sängen här!
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Emmy

va lik Jonathan är Jonas där:o

2010-07-29 @ 18:16:47
Postat av: Cissi

Ja de har du rätt i:)

2010-07-29 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0