Zzzzzz

Hör på pojkarna som sover så gott i våran säng:) Dom skulle inte sova innan pappa kom hem med det gick lite si sådär med det;)

Vi kollade på Idol tillsammans och Alexander är så söt för han "sjunger" med i dom flesta låtarna även om han inte kan:) Mkt frågor blir det och man får som förälder försöka svara så neutralt på dom som man kan:)

Igår efter jag sovit duschat och tagit Alvedon åkte jag och hämtade pojkarna på dagis, det va ju "kyrkis" så vi åkte dit och gick på skattjakt, va jättemysigt trots Alexander klängde på mig hela tiden och va gällig och kändes varm. Vi åt glass och fikade väl hemma tog jag tempen och han låg på 39.5 va helt borta lill skrutten, han låg i soffan och ögonen rann han orkade knappt hålla dom öppna. Vi kollade på Tjorven och Skrållan och några filmer med Lilla röda traktorn, Jonathan och jag åt lasagne Alexander drack saft och åt en liten yoghurt. Jonathan va så mån om honom och frågade om han ville ha saker hela tiden. När han inte somnade gav jag honom Alvedon eftersom han va så påverkad. Han piggade på sig tills dess att Jonas kom hem med USA besöket. Det är pappas bekant och hans barnbarn som är här på visit. Dom sover hos mamma och pappa under besöket.
Idag va Anthony den yngre av dom och pappa här på fika, jag fick en jättefin tröja:) Pojkarna tycker det är lite spännande att han inte kan svenska:) så det är bara att prata engelska....hm om det går bra vet jag inte med han verkar förstå mig iaf:)

Ikväll har jag och pojkarna varit på judo:) va jätteskoj. Jonathan lyssnade och gjorde det han blev tillsagd! Alexander tyckte nog det va jobbigt med allt ljud och det va mkt människor. SÅ vi får se hur det blir, det är ju så kul att göra ngt tillsammans med barnen:) Sen när det är dax för fotboll och handboll mm får ju inte jag vara med på planen;)


Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga sista tvätten för ikväll:) Och tvätta mitt täcke! Vi har en löptik i huset som smyger upp i sängen på nätterna och blodar ner:((
Hon är jätteknepig! Och jättehungrig hela tiden!! Häromdagen hade hon dragit ner brödburken som stod på köksbordet och slitit sönder plastpåsarna och ätit upp minst en hel limpa!!!! Idag när jag och pojkarna kom hem från judon hade hon ätit upp äppelpajen som stog längst in på ett galler på köksbänken!! Skedarna låg i hallen. Jonathan kom med ena och sa Kolla hon har ätit paj med sked mamma:) haha!

Man lever bara en gång! Ta vara på dom du älskar och tycker om och visa det innan det är försent....

/C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0