Fredag

Nu är det fredag igen och snart har hela januari gått. Mamma trodde inte på mig när jag sa vilket datum det var häromdagen:)

Idag har jag oxå varit hemma, men det känns bättre. Halkade på våran stentrappa i tidags när jag skulle ill jobbet, gjorde inte så ont just då men det kom på kvällen och dagarna efter. Sen har jag haft sååååå ont i mitt högra knä sen förra lördagen när jag, Petra, Anders och hundarna va ute och gick i stora skogen:) men lite ipren så blir det bättre.
Jonas lämnade Alexander på dagis sen va vi ner med Jonathan till vc för han hostar så han nästan kräks, och lite feber emellanåt, tror jag blir tokig snart ska denna underbara unge aldrig bli fri sina förkylningar:(
Sen åkte vi till Linde och köpte hundmat och semlor på Frosth:D stannade till hos mamma och pappa och fikade där. Hem och Jonas åkte till jobbet vi andra byggde bilbana:) jag fick ihop den modellen som grabbarna önskade och va vi har kört sen då:)
Åkte till ica en sväng och köpte lite gott till kvällen, lagade tacos (sååååå ovanligt ;P) fick jättebra hjäp av grabbarna. Sen har vi kollat på Let´s Dance. Riktigt mysigt.
Alexander somnade faktiskt tidigt 19.30 ville han själv gå och lägga sig, men han va så ledsen innan. Somnade för att vakna runt 21 och vara helt hysterisk.... Tog nog minst 20min att lugna honom. Sen somnade han om i sin säng för att bli ledsen för 5 min sen igen:( har nog drömt otäckt för han vet inte om att han varit ledsen...
Hoppas på en lugn natt för våran del det behöver vi alla!

/ Lev livet som var dag vore den sista....


Kommentarer
Postat av: Celina

Tror du håller nyårslöftet....du bloggar mer nu!! Sköt om dig!

2009-01-27 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0