Utkast: Fan!!!! Hade ...

Fan!!!! Hade just skrivit ett inlägg men de försvann:( ska man orka skriva igen???

Kan ju försöka....

Som jag skrev tidigare har Jonas morbror lämnat oss. De gick så fort och han va bara 57 år! De är orättvist. Jonas, svärmor och min svägerska har gjort ett bra jobb med allt detta innebär. Fixat begravning, avslutat allt som man ska. Pockat ur lägenhet, nu återstår de endel men va de är att tänka på när någon dör....
Jonathan är så pass stor och har kommit med många frågor och de lättar upp i sorgen med ett barns tankar om döden:)
han undrar var pappas morbror är... I himlen svarade jag... Tänkte en lång stund... Hur kom han dit? han blev en ängel och fick vingar så han flög upp... Tittar länge upp mot himlen.... Mamma jag ser han inte:) är de inte underbart !

Pappa och jag va uppe i Stockholm i måndags och tog tag i fasters lägenhet. Så ihelgen ska mamma och pappa köra de sista! Sen blir de firma att städa! Va och hälsade på min faster där hon bor nu! Hon va fint klädd och såg fräsch och pigg ut! Känns bra för oss att se.

Har hunnit med ett besök på Lek&Buslandet oxå:) De va så kul...Tror Emmy tyckte de va allra roligast. Blir nog ett besök där på lördag oxå:)
Här hemma pratade de och funderas mkt! Den största frågan är VARFÖR? Om allt man säger frågar dom varför. Och Alexander den tokungen säger först varför? sen säger han varför igen som ett ord:) haha
Jonathan har lärt sig cykla utan stödhjul! Han cyklar helt själv. Tog väl 5 min sen kunde han:D De går fort fram ibland:) Han är jätteduktig och kan stå upp och trampa med...

Här har ni lite och läsa iaf! Inte lika mkt som inlägget innan men dock ngt!

/ en ny dag imorgon

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, kul när allt försvinner som man har skrivit :P men det blev ju några rader ändå:) Kramar

2008-07-06 @ 21:00:36
URL: http://www.nogg.se/idasmurf
Postat av: Cissi

Man blir såå glad:) men de är som de är;) Kram

2008-07-19 @ 10:54:23
URL: http://zizzismurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0