Bröllopsdag!

Har fyra årig bröllopsdag idag:)

Började firandet med att gå upp 6.15:S för att gå till jobbet i regnet:( Jobbade med bra personer idag så de flöt på:) Både Jennifer och jag va så trötta så de blev så mkt skratt åt i vanliga fall skitsaker:P men men ett gott skratt förlänger livet!
Hämtade barnen på dagis dom gick båda två för Jonas hade lämnat dom med bilen och inte tagit med vagnen... men dom plockade blommor och hittade massa roliga saker på vägen så de gick bra.

Jonas va till stan med Futte på em och köpte en present till mig:D en MP3 spelare:D:D så nu kan jag lyssna på musik när jag springer!!!! Vi åt kräftor nu i kväll de är så gott:P Pojkarna åt dom med men inte så många men de är jobbigt att skala åt dom för de gör dom inte själva än...
Sen har de varit bus hela kvällen, och Futte kom hit med sin externa hårddisk så nu har jag många bra låtar att springa till oxå! Har inget att skylla på längre... jo, mina skor håller på att gå sönder...
Sen har Kiras kompis Nero varit här och hälsat på med sin matte:) som vi bestämmde att vi skulle leka hos i början på sommaren.... men nu ska vi dit och leka jag och pojkarna dom ville träffa hennes dotter och leka i "borgen"
Sen blev de duschen och sängen för pojkarna. Jonas och Futte åkte ner och fixa Inges bil, ska säljas.
Jag ska anmäla ett lag till blodomloppet nu! Sen ska jag plocka lite innan de blir bingen här!

Vill gratta min gammelmormor som fyller 95 idag Grattis Irma!
Och Jonas som blir 30 idag Grattis!
Och självklart Karin som blev 20 igår! Grattis tjejen!!

/ Va rädda om varandra!


Kommentarer
Postat av: marie

Grattis till bröllopsdan :-D

Men är det "våran" Karin har du gjort henne äldre än vad hon är ;-)

Tur hon inte är så gammal än ;-)) Då blidde hon ng sur om du la på ngr år hehe

Kram

2008-08-08 @ 08:24:33
URL: http://blogg.mysight.se/
Postat av: Cissi

Haha, ja du de har jag gjort:P Men då får hon gå på systemet:D

2008-08-08 @ 10:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0