Stöten❄️⛷

Igår gav jag mig på World cup backen igen, med samma utgång som tidigare... och två gånger dessutom! Jag vet vad jag gör för fel men det går inte att göra rätt. Sen ska jag villigt erkänna att jag är väldigt mör i kroppen speciellt benen. Så kombon opepp och trötta ben resulterade i att jag gled ner oxh förbi den svarta delen 😂😂
Sen va det bara och köra på ner✌️Jonas och jag tog svängen i skicross-banan och det är riktigt bra träning för mig. Jonas, Jonte och Alex tävlade såklart där eller mest Jonas och Alex som tävlar, tjafsar och är på och petar på varann hela tiden🤪
Skönt är att dom håller sams när dom åker Älvan som är den brantaste backen här i sälen👍 
Jag har fått min egna skidlärare här i Jonte. Jag åker bakom dig mamma så jag kan plocka upp efter dig om du ramlar och han hänger på mig i släpliften och ser till så jag inte fastnar 😂 han säger inte så mkt men jag vet att han finns där bakom😍

Idag gav jag inte mig på World cup backen. 
Benen är mer än sega och jag får mjölksyra i låren så fort jag ställer mig på skidorna. Men några åk har det blivit idag😊

Vyn här i stöten är fantastisk🙏
(null)
❤️
Nu ska jag åka till backen och hämta hem två killar som åkt kvällsåkning✌️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0