genom tråkiga saker kan det komma något gott

Ibland händer saker som man inte räknat med så var det för en vän i vintras.

Då visst jag bara vem denna tjej var och vi kände varandra genom våra respektive. 

Hennes liv blev helt plötsligt förändrat. Jag läste mellan raderna på Facebook och instagram att detta var inte bra... 
tänkte bära eller brista! Så jag skickade ett meddelande på messenger till henne och frågade vad som hänt. Väntade mig nog inte ett direkt svar från henne och inte den öppenhet från någon jag inte kände väl.

Den dagen förändrade våra liv😊 vi fick en ny vän i varandra❤️

Så ibland kan bra saker komma ur tråkiga händelser. 

Hon finns där i vått och torrt😊 jag vet att hon är intresserad av mig på ett genuint sätt och hon hör av sig dagligen bara för att höra hur jag mår. Blir så glad av en snap eller ett meddelande där det står ha en bra dag min vän💞 

Jag har en vän där jag vet att jag kan prata med henne om allt och det är värt så mkt.

Hon är värd all lycka och med den pojkvän hon har så kommer hon vara lycklig❤️

Jag hade aldrig trott att jag skulle få en sådan vän igen, det känns lite som när man var yngre och hade sin bästis ☺️
Jag har ju tyvärr blivit besviken mer än en gång under mitt vuxna liv och därför känns denna vänskap så värdefull!

Lycka är att ha en riktig vän💞💞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0