Fredag:)

Japp fredag idag :) för många innebär det ledig helg! Men jag har en jobbhelg framför mig, dock blir det lite ledigt imorgon då jag bytt med en kollega som ville vara ledig i juni. Och det passade mig bra för vi är bjudna på dop! 

Jonas och jag införskaffade doppresenter igår mkt nöjda över köpet, hoppas mottagarna gillar det lika mycket som vi.

Har legat lågt med träningen ett tag igen då jag först hade ont i ryggen, det blev mycket bättre efter massagen. 
Sen tappade jag lite motivation när det gymmet jag tränar på ska stänga:(
Men vi har köpt hantlar kettelbells och matta så jag kan och ska köra hemma tills jag vet vart jag vill träna:) 
Läste nämligen en positiv sak på mitt gym idag!!!
Sen har jag haft ont i halsen och varit snorig, men promenader har det iallafall blivit! 
Idag kände jag mig bättre och tog en långpromenad med lite mera tempo och vi gick i skogen så kroppen får jobba lite mer;)
Bamse fick springa efter en tennisboll och nu är han helt slut:) känns skönt!
Jag tog tag i hemmaträning och körde ett cirkelpass👍 
Nu ska jag duscha, äta sen åka till jobbet!
Ha en bra fredag!!

Lite annat än asfalt!
Älskar skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0