Rhodos☀️

Tisdag kväll tar vi in på connect hotel med våra vänner. En nätt skara på 10 st skulle få plats i två rum! Det löste sig men många timmars sömn blev det inte...

03.15 ringde klockan på onsdagen! Hotellpersonalen hade hunnit plocka fram frukost så vi fick lite i oss innan vi åkte til Arlanda med buss. 
Incheckning, säkerhetskontrollen och flygresan gick bra. 
Vi landade vid 11 tiden, så skönt och komma ner och ha hela dagen framför sig!
Och vilken dag Rhodos bjöd på, enligt personalen i baren var det årets hittills varmaste dag😅☀️
Barnen och vi badade både i pool och i havet vilket Jonathan förvånade oss med att säga att havet är mycket skönare än poolen😉👍 Jonas och Alexander snorklade. Vi hade fått en present av Ving när vi kom till rummet som tack för att vi valt att resa med Ving igen😊

Den som kom på all inclusive ska ha en stor klapp på axel och en eloge till ett sådant bra koncept! Det är så bra när man reser med barn! Jag vill ha glass! Hämta en glass! Jag vill ha dricka! Hämta dricka😊👍 mindre konflikter bättre semester!😎

Igår kväll satt vi i baren och pratade med två som jobbade här när vi var här förra gången😊 en av dom blandade drinkar till oss tills jag inte visste vilket ben jag skulle stå på😄 och en av tjejerna i baren blandade en av dom godaste Moijto jag druckit😊

Idag är det onsdag och vi vaknar upp till en solig varm dag!☀️ återkommer i kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0