4 dagar kvar....

Och jag hoppas på att bli frisk! Bihåleinflammation är inte så trevligt och verkar riktigt långdraget att bli av med! Men jag kämpar på... har ju flera som erbjudit sig och åka i mitt ställe 😉


Sen har vi inte packat men jag tror vi har allt som ska med😂 lite typiskt oss! Men varför ändra på något som fungerat alla andra gånger vi rest?! Packa kvällen innan avresa👍

Nu har killarna äntligen sommarlov😎☀️ jag tycker det är så skönt även om vi jobbar så är det mkt mindre och tänka på! 
Jonathan slutade 6:an😊 helt galet att han ska börja 7:an till hösten. Vart tar åren vägen??

Alexander slutade 4:an så till hösten är det 5:an som gäller med lite ändringar med lärare runt honom men det kommer bli lyckat tror jag! 

Avslutningen var lyckad solen sken och det var vindstilla eftersom denna skola valt att vara ute bakom församlingshemmet är bra väder ett måste! Men det blev det☀️
Jonas och jag hade tillsammans med två föräldrar till kommit med ett förslag för 6A en tur med limousin och avslutningsmiddag på Lassemaja bar och kök i Linde.
Alla var med på det så efter avslutningen rullade två vita limousiner in och väntade på klassen! 
Ungdomarna var så nöjda med den avfärden och kvällen på Lassemaja hade varit riktigt bra🌟 
Kändes kul att denna klass som gått med varandra sedan förskoleklass fick en sådan avslutning😊 visst det har kommit till några och några har slutat under vägen. 

Idag ska jag vila mig i form👍


Alex❤️
Emil, Jonte och Fredrik 👌🌟🌟🌟
6A framför Limo.nu och Lassemaja kök och bar🌟😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0