Torsdag!

Imorse var huvudet trött och benen stela och tunga😊 men det kändes bra ändå. Gick upp väckte killarna, la mig på soffan och låg där en stund😵 tydligen somnade jag inte bara en gång utan två😉 först när killarna sa hejdå då gick jag upp och fixade frukost. Sen la jag mig i soffan igen och kollade lite på Nyhetsmorgon men somnade ifrån. Tror min kropp behövde den stundens sömn. 


Solen sken☀️ och som tur var hann vi med att njuta av den på en långpromenad👍

Sen plockade jag lite i köket fixade lunch och då vaknade Jonas så efter maten kunde jag börja städa. Skönt och ha städat innan helgen tycker jag😊 och på eftermiddagen kom det både regn och snö🌧❄️ usch men då höll jag mig inne med gott samvete!



Jonas och Nisse va och dök på eftermiddagen 

Skönt med sol på promenaden☀️
Bamse älskar skogspromenader!
Det närmar sig☀️🌴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0