Ledig dag!

Japp helt ledig dag idag :) väckte killarna och när dom vaknat till så åt vi frukost tillsammans sen åkte dom till skolan, jag och Bamse tog en långpromenad/jogg! Vi hade uppehåll hela tiden och solen värmer

Så gott när den väl är framme.
Bamse ville så gärna bada i alla vattenfyllda diken men så blev inte fallet;) han såg en and som badade och ville inte gå vidare( hade varit roligare och jaga anden i vattnet) 

jag åkte ner till gymet och körde ett pass från Stora träningsboken för kvinnor! Det är ett böjpass och det kändes så skönt:) 
idag kändes det kul och träna och jag börjar längta till nästa pass, det är ett bra tecken på att kroppen svarar och att jag är på rätt väg:)

Ledig dag imorgon med! Får se vad jag hittar på då, Jonas jobbar natt så det är svårt och städa och fixa här hemma. Men ibland måste man bara vara;)




Bamse spanar på anden i vattnet
Vill oxå bada!
❤️
Sol i ansiktet☀️
Slutkörd👊💪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0